6 modificări simple în dietă pentru a pierde în greutate

Cel mai greu lucru, când vine vorba de slăbit, este să faci schimbările necesare și să rămâi la ele. În loc să te avânți brusc, încearcă să efectuezi câteva mici modificări simple care într-adevăr pot face o diferență. Acestea sunt schimbări pe care le poate aduce orice femeie în viața ei și te pot ajuta să pierzi în greutate.

O schimbare eficientă și simplă este să nu bei caloriile. În timpul zilei, suntem obișnuite să consumăm prea multe cafele, ceaiuri sau sucuri. Este adevărat că cele mai multe dintre noi nici măcar nu ne putem imagina să începem ziua fără o ceașcă de cafea, dar uneori nu simțim neaparăt nevoia. Excepție face cafeaua verde care are un efect arzător de grăsimi rapid și natural care te poate ajuta să mai pierzi din kilograme (află mai multe detalii aici despre cafeau verde și beneficiile ei pentru sănătate și slăbit). Sucurile cu zahăr, carbogazoase sau nu, sunt cauza multor kilograme în plus, și în loc să adaugi toate aceste calorii inutile, încearcă să consumi mai multă apă. În funcție de cantitatea băuturilor pe care le consumi în mod normal, ai putea reduce cu peste 500 de calorii aportul zilnic. Și asta zi de zi, doar prin eliminarea acestor băuturi.
O reducere cu 500 a numărului de calorii consumate zilnic este o modalitate bună de a începe o dietă. În acest mod poți slăbi aproximativ două kilograme pe lună.

Încearcă să eviți să mănânci în oraș. Este mult mai probabil că vei mânca mai mult – și de obicei alimente bogate în grăsimi, cu un conținut caloric ridicat – atunci când mănânci în oraș decât atunci când o faci acasă. Majoritatea restaurantelor și fast-food-urilor se bazează pe alimente procesate care au un conținut ridicat de grăsimi, zahăr, sare și conservanți. Produsele de tip fast-food conțin extrem de multe calorii și oferă la o singură masă tot numarul de calorii necesar pentru intreaga zi. Dacă încerci să pierzi în greutate, când alegi locul de luat masa încearcă să mergi la restaurante unde știi că au o gamă mult mai largă de preparate mai sănătoase.

Nu cumpăra niciun fel de aliment care are zahărul sau fructoza trecut(ă) printre primele patru ingrediente de pe etichetă. Sigur poți găsi un alt produs cu conținut scăzut de zahăr a aceluiași tip de aliment. Caută să cumperi versiunile fără zahăr ale unor produse cum ar fi ketchup, maioneză sau dressing pentru salată. De asemenea, evită alimentele care conțin uleiuri hidrogenate sau parțial hidrogenate, iar la produsele din cereale caută-le pe cele care conțin mai mult de două grame de fibre la 100 de calorii. Nu în ultimul rând, o listă scurtă de ingrediente înseamnă mai puțini amelioratori de gust și calorii goale.

Schimbarea modului în care pregătești mâncarea te poate de asemenea ajuta în demersul tău de a scădea în greutate. Dacă ești obișnuită să prăjești carnea, încearcă mai bine să o prepari la grătar sau chiar fierbi și să-i oferi gustul bun cu ajutorul condimentelor. Spre exemplu, pieptul de pui preparat la grătar sau fiert are mult mai puține calorii dect varianta preparată în ulei. Pieptul fiert are în jur de 100 de calorii, în timp ce prăjit are 200 de calorii. După preparare, îndepărtează-i și pielea, înainte de a-l mânca. Carnea de curcan este mai slabă în grăsimi și poate avea un gust minunat când este pregătită corect.
Sotează legumele în ulei de măsline, cu usturoi și condimente, fără unt. De asemenea, trebuie să țineți cont și de cantitatea de sare pe care o adăugați la alimente. Mulți oameni apelează la sare oricând o mâncare pare fără gust. În loc să adaugi o cantitate suplimentară de sare, încercă să găsești condimente și mirodenii pe care le poți adăuga pentru a oferi mâncarii mai multă aromă.

Mănâncă mese regulate. Toți care sar peste mese sau mănâncă haotic de-a lungul zilei consumă mai multe calorii și ard mai puține decât cei care iau șașe mici mese regulate în fiecare zi, potrivit unui studiu britanic. Și consumul de prea puține calorii determină organismul să încerce să mențină nivelul de grăsime corporală arzând astfel mai puține calorii. Nu lăsa să treacă mai mult de trei sau patru ore fără să mănânci ceva. Găsește o frecvență a meselor care se potrivește cel mai bine în viața ta și respect-o. Mesele regulate ajută în procesul pierderii în greutate.

Ia micul dejun în fiecare zi. Un obicei comun multor oameni care au pierdut în greutate și și-au păstrat noua greutate este de a lua micul dejun în fiecare zi. Studiile arată că persoanele care mănâncă micul dejun au indicele de masă corporală (un indicator între greutate și înălțime, frecvent utilizat pentru a identifica excesul de greutate și obezitatea) mai mici decât cei care sar peste micul dejun. Un mic dejun sănătos îți pune metabolismul în funcțiune și te ajută să slăbești.

Procesul de slăbire nu înseamnă doar pierderea în greutate. Este vorba de a face unele schimbări în stilul tău de viață, schimbări la care să și rămâi. Din acest motiv, mulți dintre cei care fac modificări uriașe ale dietei tind să se întoarcă la vechiul lor mod de a mânca într-o perioadă scurtă de timp. Prin efectuarea de mici schimbări, veți crește rata de succes a pierderii în greutate și a menținerii acesteia pentru tot restul vieții.

Îți recomandăm și:

Adaugă un comentariu

avatar
  Abonează-te  
Notifică-mă